Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2011

ΚΑΤΑ(Θ)ΛΗΨΗ


ΚΑΤΑ(Θ)ΛΗΨΗ

Ρωτάς γιατί κάνω κατάληψη, τι έχω να κερδίσω, τι θα γίνει μετά αν είναι σωστό κλπ.
Εγώ σου λέω ότι δεν έχεις να κερδίσεις τίποτα,
Δεν πρόκειται να γίνει τίποτα μετά την κατάληψη μας
Είναι μια εντελώς λανθασμένη τακτική.
Δεν έχεις να διεκδικήσεις τίποτα,
Δε μπορείς να διεκδικήσεις τίποτα
Δεν υπάρχει κράτος για να διεκδικήσεις τα δικαιώματα σου
Δεν έχεις δικαιώματα
Τα έχεις χάσει καιρό τώρα
Πριν ακόμα ανοίξεις τα μάτια σου
Η ζωή σου είναι προδιαγεγραμμένη
Το ζάρι έχει ριχτεί
Μην έχεις αμφιβολίες, πιόνι είσαι
Πράσινο, μπλε, κόκκινο
Ασήμαντος
Μικρός
Ανδρείκελο
Η φωνή σου
Δεν είναι δικιά σου
Είναι των νεκρών
Των χιλιάδων νεκρών 
Των πριν από εσένα
Το σπίτι σου, τα ρούχα σου, οι γονείς σου
Τα μάτια σου
Δεν είναι δικά σου
Είναι των άλλων.
Και εσύ?
Τι σκατά είσαι εσύ
Δεν είσαι κάτι
Τώρα αυτή τη στιγμή δεν είσαι

Ρίξε μέσα τα γαμημένα σου τα μάτια
Και ψάξε αυτό που πάντα είναι εκεί
Εκεί δεν υπάρχει
Το κόμμα
Ο πρόεδρος
Ο κυβερνήτης ο δάσκαλος
Η ιδεολογία
Ο πρύτανης η εξουσία
Υπάρχεις μόνο εσύ
Εγώ είμαι τα πάντα
Τα χέρια αυτά είναι δικά μου
Το στόμα αυτό είναι δικό μου
Δεν κουβαλάω τους νεκρούς
Τους παλιούς γέρους την παλιά γνώση
Όλα αυτά τα συνθλίβω
Τα πατάω
Έχω το βάρος της ύπαρξης μου
Και μόνο
Ξέρω ότι δεν έχω να διεκδικήσω τίποτα
Ξέρω ότι δεν είμαι ελεύθερος
Ξέρω ότι η διαδρομή μου θα τελειώσει
Έχω όμως αξιοπρέπεια
Μια κραυγή στη  κάτω υπόγα
Κραυγή που ιδρώνει
Και όταν ακουστεί
Όταν ακουστεί
Όλα θα γίνουν μια φωτιά
Μια μεγάλη
Μεγάλη φωτιά .
Αυτό διεκδικώ
Το πρωτόγονο δικαίωμα της φωτιάς
Τίποτα άλλο.
Ο Βάκχος θα νικήσει
Τίποτα άλλο
Ο Βάκχος
Θα νικήσει
                                                                                                                                  





                                                                                                                                 Ισόσπριος 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου